جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۲۶:۲۶

گسترش سرمایه‌گذاری‌های سازمان بنادر با بانک‌ها

باشگاه خبری فراساحل: با هدف توسعه روابط و گسترش همکاری نشستی مشترک میان معاون اداری و مالی اداره بنادر و دریانوردی چابهار با رؤسای بانکهای صادرات و ملت برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، اسماعیل خجیر معاون اداری و مالی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ضمن برشمردن جایگاه مهم بندر در شهرستان و ارائه خدمات بانک‌ها گفت: مطالبات ما از بانک‌ها ارائه خدمات مناسب به پرسنل از قبیل اعطای وام به کارکنان با حداقل سود به صورت مدت دار، نصب و راه اندازی دستگاه ATM در محیط‌های اداری مجموعه مسکونی کوی بندر است.


وی افزود: ارائه سرویس‌های ویژه به مشترکین همان چیزی است که بانک‌ها را درخدمات دهی از یکدیگر متمایز و باعث جلب رضایت مشتری می‌شود. در ادامه رؤسای بانک‌ها از استقبال خوب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار اظهار امیدواری کردند و خواستارمشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان در بخش سپرده‌گذاری در بانکها شدند. مدیران بانک‌ها تصریح کردند: برنامه‌ریزی‌ها روی موضوعاتی هدف‌گذاری می‌شود که در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد. معاون اداری و مالی بنادرو دریانوردی با طرح مباحث و تعاملات فی مابین و ارائه خدمات از سوی طرفین اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و انجام مقدمات اولیه بستر مناسب جهت مشارکت بیشتر در ارائه تسهیلات فراهم شود.



  کد خبر : 1040
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :